Två dagar kvar

Det blev inget hårmisshandel idag. Margareta ringde imorse och sa att hon hade ont i armarna så hon kunde inte hjälpa mig. Kunde hon inte sagt det på en gång när jag ringde igår kväll? Nu hann jag ju bygga upp förväntningarna och se fram emot det. Fan, jag som verkligen var sugen på det nu. Så ni kan vara lugna, ni kommer att känna igen mig när ni ser mig. Jag ser precis lika tråkig ut som vanligt.

Inget jobb idag. Så dagen har spenderats med mormor.
Vi var på barnkalas hos Matilda som fyllde 11 år. Kalaset innehöll iofs inte så många barn, utan mest gamla tanter och farbröder, men ni förstår vad jag menar.

Det är i princip bestämt nu att jag får åka hem till Karlstad på lördag. Kan åka på fredag också, men då måste jag ta med mig hela min gigantiska väska på bussen härifrån till Malung och det har jag ingen lust med.
Så på lördag får mamma köra mig till Hagfors så får jag ta bussen därifrån. Då får jag i alla fall hela söndan till att vara nyttig.

Jag har ingen lust alls att åka till jobbet imorgon. Men det är nog mest för att jag inte har något planerat som jag ska göra. Nyhetstips, någon?

Ska läsa lite nu, sen sova.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback