Tre dagar kvar

Idag har det varit den mest sysslolösa dagen under hela perioden tror jag. Inte tråkigast, bara mest sysslolösa. Har inte haft motivation till att ta tag i någonting.
Istället spenderade jag nästan hela eftermiddagen inne hos Bom och spanade in hans redigering. Det är tur att han är så rolig att prata med.

Men imorgon blir det inget jobb. Skönt. Jag kan behöva lite sömn.
Imorgon ska jag även misshandla mitt hår litegrand. Jag känner att jag verkligen behöver göra någonting. Lite förändring förnyar, eller hur säger man? Helst skulle jag bara vilja starta rakapparaten och bli av med alltihop, men det får väl bli nästa gång. Eller nåt.
Så vem vet, ni kanske inte känner igen mig nästa gång vi ses.  

Jessica valde tydligen att skippa sin sista praktikvecka på Arvika nyheter och får därmed påsklov. 
Jag visste inte att man fick göra så. Hade jag vetat det hade jag också gärna gjort det. Om inte annat för att jobba med projektet. Det är ju ändå bara fyra dagars praktik. Känns som det lika gärna kunde ha kvittat. Hade nog fått mer vettigt gjort om jag projektarbetat. Menmen, inget att göra åt nu..

Jag håller alla tummar jag har för att jag ska kunna åka hem till Karlstad redan på fredag. Det finns en liten chans och det skulle vara så skönt att få komma hem, packa upp, fylla på kylskåpet och bara...vara hemma.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback