Lite uppåt trots allt.

Det här med påskvandringen är det bästa som någon av oss har gjort om det tidigare, sa Mister Olander när jag dök upp på jobbet imorse. 
Vi har suttit och berömt dig en stund, ifall du har stått i trappan och lyssnat, sa chefen. 
Tack, sa jag och visste inte vad mer jag skulle säga. 

Nu vill Olander att jag ska följa med på någon sorts korridor-show på S:t Mikael (?) och att vi tillsammans ska fixa ett bildspel till webben. 
Så nu har jag prestationsångest.. 
Jag kan lära mig av dig också, sa han. 
Usch då... 

Vi har suttit och diskuterat etta-bilden på dagens tidning också. Den var verkligen helkass. Exakt samma bild på MT som FaluKuriren och det är någon på FK som tagit bilden. 
Det är rätt komiskt hur mycket de trycker ner FK här. Men jag tycker ändå det var rätt grej att dra på, bara det hade funnits en bättre bild. 

Ska sätta mig och skriva lite nu. 

Later. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet inte riktigt hur det blir till påsk. Har inte bestämt mig för att åka hem eller bli kvar här, bestämmer mig nog idag eller imorgon. Hade varit trevlit att träffa dig. Tok förlänge sen nu! kram

2008-03-19 @ 12:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback