Jag vet inte längre vilken dag det är.

Ännu en helg har passerat. Alldeles för fort.
Imorgon bitti drar jag tillbaka till Mora. Jobbar dock bara tre dagar nästa vecka så det går nog fort.

Helgen har spenderats.. Ja, spenderats.
Mitt projekt har fått en rivstart, i dubbel bemärkelse.
Men det är någonting som inte är bra med min arm. Den bråkas som bara den nu, efter mitt projektarbete. Det är någonting som verkligen inte är som det ska. Det gör skitont. Och det är fruktansvärt irriterande!

Helgen har också spenderats på Sandbäcks. Precis som det ska vara. Lördagen med mamma och Maria och denna dag med Mister Gunnarsson. Det måste göras om tycker jag. Han bjöd på födelsedagsfika eftersom jag imorgon blir ännu ett år äldre. Inget mer med det. 

Även om jag vill så har jag inte tid att skriva mer nu, för jag ska minsann se världens bästa Nip/tuck nu, i lugn och ro för en gångs skull på tre veckor.

Bye bye. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback