Ganska off

Dagen har spenderats ultra-superduper-jättetrött, med noll reaktionsförmåga och diverse funderingar. Ungefär så som det brukar vara dagen efter en dunderfest.
Dagen har också spenderats i Mora hos mormor med resten av gänget med en massa mat och grymt mycket läsk.

Förfesten var en total höjdare igår. Mer bubbelbad åt folket!
Singstar och vinpimpling och gott sällskap i Casa del Bråmå.

Väljer att inte säga så mycket om parken-vistelsen. Har en tendens att säga för mycket under själva vistelsen så jag håller tyst nu.

Jag bangade på Settlers ikväll. Hur ofta händer det? Men då förstår ni hur trött jag är. Orkar inte ens bry mig om att jag faktiskt sitter och ser på Let´s dance.
Resten av boysen är hos Flanders, men jag bangar.

Sova nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback