En enda dag kvar...

Dagen har spenderats med den där dumma enkäten som egentligen gick på ett ögonblick. Sedan fick jag dra iväg till Andreasgården och fota barn. Ännu en gång. Men de var söta och väldigt lätta att ha och göra med.

Imorgon är min allra sista dag på redaktionen. Eller ja.. fram till sommaren förhoppningsvis. Men just nu känns det väldigt skönt. Ser verkligen verkligen fram emot att få komma tillbaka till skolan och till Karlstad.
Jag sa hej då till Bom idag. Eftersom han inte är där imorgon. Han är ju den bästa av dem alla där och det kändes lite tråkigt. Men han peppade mig så att vi ska kunna ses i sommar igen.
Jag har i princip lovat "något gott" till redaktionen imorgon. Men det kan de glömma. Jag hann verkligen inte ordna nåt idag. Så de måste helt enkelt ta dit mig igen om de ska få nåt gott. Sådeså.

Min mami kom hit idag så efter jobbet tog vi ett varv runt stan och shoppade lite. Jag letade igenom Moras varenda leksaksaffär och liknande efter Disneys Herkules. Jag är helt besatt, jag måste ha den! Men förgäves. Den verkar ha utgått ur sortimentet eller nåt för den finns ingenstans!

Oh well.
Klockan är mycket och jag måste läsa några sidor innan lampan slocknar så...
håll tummarna för mig på min sista dag imorgon, tack.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback