Dag nitton

Jag vill ha helg nu! Jag orkar inte anstränga mig just nu. 
Det blir Malung trots allt. Om jag hinner med bussen vill säga. 

Sitter och surfar runt lite. Kollar vad som händer i sommar. 
Lasse ska ut på turné igen. 
Förhoppningsvis så vill så många som möjligt av vår fina publik göra oss den äran än en sommar, skriver Lasse i ett brev på sin hemsida. 
Tyvärr, Lasse, men jag tror faktiskt inte att det blir så. Som jag skrev förut så krävs det något storartat innan jag beger mig dit. 
Visst skulle det vara kul med en favorit i repris i Ransäter, men utan Christian Kjellvander känns det som om någonting fattas. Miss Li i all ära, men ändå.
Då skulle jag hellre kunna tänka mig Putte i parken i Karlskoga. Mest för Christian Kjellvanders skull. Och TSOOL. Och Lillasyster. Och Hardcore. 

Sitter och väntar på tårta nu. Klockan tio sa de, men ingen tårta än.
DT byter ägare i dag. Då ska det tydligen firas. 

Bara sex timmar kvar nu, sen får jag åka hem. 

Bye bye. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback