Dag arton

Idag har varit en grymt stressig dag. Grejen blev bättre än det var tänkt, den blev lite som det var tänkt från början faktiskt. Blev tilldelad en helsida. Hoppas jag lyckades fylla upp den. Men om texten blev speciellt bra låter jag vara osagt. Men jag kommer inte slå upp tidningen det första jag gör imorgon bitti iaf, det är en sak som är säker.
Men träffade en väldigt gullig tjej. Eller kvinna var hon väl kanske.
Men huj vad jag är dålig på engelska. Hittar inte orden längre. Det får nog bli en snabbkurs innan vi drar till New York känner jag.

Den här skulle vi nästan ha haft på ettan, sa chefen idag.
Hon syftade på en av mina bilder från dagens andra jobb. Nu blev det ju inte så. Förbannade damer som inte vill vara med på bild!
Bom
ville nog dra på den lät det som. Det slutade med att jag sa att han fick göra som han ville, men tillade att om han gjorde det kunde jag åtminstone säga till tanterna att jag argumenterat med honom.
Men det är ju så att redigerare finns till för att skällas på, avslutade han.
Jag höll med.

Bom är rolig. Han är min idol på redaktionen. Det är synd att han bara är där varannan dag. Och så är han ju från Malung dessutom.

Alla drar i mig inför helgen. Vill att jag ska komma dit och dit.
Men nu har jag bestämt mig för att det blir Malung över helgen. Tror jag. Kanske.

Jävla John nu, sedan sova.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback