Berg-och-dalbana, jag vet.

Jag vet att jag tog i lite väl mycket i mitt föregående inlägg.
Men jag har mina dåliga dagar, en del värre än andra. Jag är sån.
Men nu har jag sånt där dåligt samvete... Ursäkta mig då.

Har varit i Casa del Bråmå ikväll och sett på film med Maria. Stranger than fiction hette den. Otroligt dålig film måste jag säga. Det var en komedi, men jag förstår nog inte Will Ferells humor. Och kass historia. Satt och väntade på den där twisten på slutet som kunde ha gjort hela filmen fantastiskt bra. Men twisten kom aldrig och filmen förblev kass.

Imorgon är det dags för ett sista krafttag på redaktionen. Fyra dagar kvar bara. Men jag är inte ett dugg laddad, jag vill inte. Jag vill hem.
Just nu skulle jag verkligen uppskatta det där lovet som man har hört talas om.

Har ju förresten glömt att tipsa om det snygga bildspelet som ligger upp på dt.se.
Det från S:t Mikaels korridor-undehållning. Mitt och Mister Olanders bildspel. Både han och jag har våra bilder där. Om ni undrar vilka bilder som är mina så är det de som är sämre. Så klart. Olander är grym på bilder!

Min buss går 06.25 imorgon så jag känner att det är dags för John Blund nu.

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback