Ny dag, nya tag

Skrev ett roligt inlägg sent i lördags kväll. Då bestämde sig ljushuvudena att byta bloggplattform precis då, så mitt roliga inlägg försvann. Trist.
Var iaf en liten hyllning till Mister G som lyckades förgylla min tråkiga ensamkväll. Det bugar jag djupt för.

Känns otroligt kul att vara tillbaka i skolan. Alla är precis som de ska vara, lika galna. 
Sofia föreslog en vinkväll i helgen. 
Jag vill spela Settlers, sa hon. 
Duktig flicka! Hon början minsann lära sig!
Så det smids stora planer för helgen. Från alla håll minsann. Och jag längtar redan.

Dagen har spenderats i skolan. Vi ska tydligen göra en egen hemsida för journalistlinjen. Det ska vara klart imorgon, så det är minsann snabba ryck.
Efter skolan drog jag med mig Miss SmithIkea. Behövde lite smågrejer, men jag tror minsann att Smith inhandlade mer än mig.
Hittade också världens mysigaste fotölj. Blev störtkär. Nu vill jag verkligen ha den!!!

Imorgon är jag ledig, eller har arbetspass hemma som det så fint heter. Undra vad jag ska hitta på då..?

JAAAA!!! Mora vann precis över Leksand på hemmaplan 4-3. JAG SA JU DET!!
Good job, Mora!
Det får bli en bra avslutning på inlägget.

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Emma

Dåligt Lisa, håller du på mora?! Ingen ordning! HEEEJJA LEEEKSAND! ;)

2008-04-04 @ 12:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback