Mer helg åt folket!

Ännu en helg har gått och jag har helt enkelt haft för fullt upp för att blogga.
Hela helgen kan beskrivas med ett ord: HUMOR!!

Gårdagen var fantastiskt skoj. Spel och en hel del vin med gott sällskap.
Fullständigt klockrent! Sjölejon, dalmåsar och allt var det var... Jag kom sist i Settlers, men den bjuder jag på. För den här gången.


Just nu får jag ont i magen för varenda bil jag ser. Jag vet inte hur jag ska fixa det här. Det gör jag nog inte, För jag är så jävla dålig!
Min mobil är redo att slängas i sjön. Kanske. När den väl ringer blottar den bara sura ord. Men det kanske jag förtjänar?

Det är ny vecka imorgon men jag vet inte om det kommer göra saken bättre. Förmodligen inte.

Har iaf nyss sett ett fantastiskt avsnitt av Nip/tuck. Det svider att jag måste vänta en hel vecka till nästa avsnitt.

Imorgon blir det skola igen. Klockan är snart elva så det är väl dags att sova. (Någon som förstår mitt lilla internskämt?)

Fuck off.

"Jag lovar att jag inte ska göra dig illa. BARA LITE!!!"

Kommentarer
Postat av: Emma

Leksand så kalrt ;)
Ja vi får ta att ordna upp det här! Vi borde skämmas lite! Puss

2008-04-07 @ 12:51:33
Postat av: Dalmasen Gustav Eriksson, här har du mig

Kom ner din lilla kretin. Jag lovar att jag inte ska göra dig illa...BARA LITE!!

2008-04-09 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback